Masz we mnie sojusznikaGoscinny pisze:to w przypadku zasądzenia kar mam nadzieję, że będzie referendum w sprawie odwołania prezydenta.
Zakład utylizacji odpadów czytaj spalarnia śmieci
Z ta karą dla miasta to muszę doczytać
Ale....
"Od lipca 2010, Unia Europejska rozpoczęła naliczanie grzywny 40 000 euro za dzień za zły system gospodarki odpadami w Polsce.
„Kiedy Polska weszła do UE w 2004 roku, zobowiązała się, do organizacji sprawnego sytemu zarządzania i unieszkodliwiania odpadów, w wyniku czego mniej odpadów komunalnych miało trafić na składowiska odpadów w całym kraju. W 2010 r. ilość odpadów kierowanych na składowiska miała zostać zmniejszona o 25 procent, jednak stopień redukcji wyniósł zaledwie 8 proc.
Unia Europejska obecnie rozpoczęła naliczanie kary równej 40 000 euro za dzień zły system zarządzania i unieszkodliwiania odpadów. Jeżeli sytuacja nie ulegnie zmianie, Polska będzie musiała zapłacić do końca 2010 roku około 7 mln zł (1,8 mln euro) grzywny. Od 2013 roku Polska będzie mieć prawo do składowania jedynie 50% odpadów, a reszta powinna być poddana recyklingowi lub spalaniu. Od lipca 2013 roku kara za zły system zarządzania i unieszkodliwiania odpadów ma wynieść 250 000 euro dziennie.”
Stać nas - w końcu jesteśmy bogatym krajem.
Ale....
"Od lipca 2010, Unia Europejska rozpoczęła naliczanie grzywny 40 000 euro za dzień za zły system gospodarki odpadami w Polsce.
„Kiedy Polska weszła do UE w 2004 roku, zobowiązała się, do organizacji sprawnego sytemu zarządzania i unieszkodliwiania odpadów, w wyniku czego mniej odpadów komunalnych miało trafić na składowiska odpadów w całym kraju. W 2010 r. ilość odpadów kierowanych na składowiska miała zostać zmniejszona o 25 procent, jednak stopień redukcji wyniósł zaledwie 8 proc.
Unia Europejska obecnie rozpoczęła naliczanie kary równej 40 000 euro za dzień zły system zarządzania i unieszkodliwiania odpadów. Jeżeli sytuacja nie ulegnie zmianie, Polska będzie musiała zapłacić do końca 2010 roku około 7 mln zł (1,8 mln euro) grzywny. Od 2013 roku Polska będzie mieć prawo do składowania jedynie 50% odpadów, a reszta powinna być poddana recyklingowi lub spalaniu. Od lipca 2013 roku kara za zły system zarządzania i unieszkodliwiania odpadów ma wynieść 250 000 euro dziennie.”
Stać nas - w końcu jesteśmy bogatym krajem.
Proces projektowania i budowy spalarni trwa minimum 5 lat czyli możemy realnie mówić w najlepszej opcji o roku 2017!!!
Matematycy do tablicy, policzcie ile to euraków musimy zapłacić za nieudolność i zaniechania naszej Wadzy.
A może władza ze swojej pensji zapłaci kary?
PS
Jako społeczność lokalna oczekujemy konstruktywnych propozycji władz miasta w zamian.
Czasu niewiele do 9 listopada. Raptem 7 dni. Wierzę, że Pan Prezydent coś wymyśli przez te kilka dni.
Matematycy do tablicy, policzcie ile to euraków musimy zapłacić za nieudolność i zaniechania naszej Wadzy.
A może władza ze swojej pensji zapłaci kary?
PS
Jako społeczność lokalna oczekujemy konstruktywnych propozycji władz miasta w zamian.
Czasu niewiele do 9 listopada. Raptem 7 dni. Wierzę, że Pan Prezydent coś wymyśli przez te kilka dni.
-
- Rhetor
- Posty: 7031
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
Nie trzeba być matematykiem, wystarczy kalkulator.
Za pięć lat to wychodzi drobne 73 miliony euro, co przy obecnym kursie wyniesie ponad 322 miliony zł. Ale cóż to dla nas, przecież każdy z nas tyle dziennie na waciki wydaje...
Za pięć lat to wychodzi drobne 73 miliony euro, co przy obecnym kursie wyniesie ponad 322 miliony zł. Ale cóż to dla nas, przecież każdy z nas tyle dziennie na waciki wydaje...
Wysłane z mojej budki telefonicznej
PCPR Tarnów i problemy rodziny zastępczej z dziećmi z RAD
PCPR Tarnów i problemy rodziny zastępczej z dziećmi z RAD
Jest szansa, mówisz WaśćGoscinny pisze:Jest szansa, że na Agorze będzie osobny dział poświęcony tylko spalarni, gdzie osoby z MPEC odpowiedzialne za ten projekt będą udzielać odpowiedzi na pytania mieszkańców. Rozmowy trwają
Od 8 do 10 listopada zaczynają się konsultacje społeczne. Oby info na forum nie zostało wyprzedzone przez konsultacje.
A póki co.
Posypią się mandaty za palenie w piecu byle czym
Ludzie wrzucają do pieca co popadnie. Palą stare buty, plastikowe butelki a nawet meble. Strażnicy Miejscy mówią dość i zapowiadają kontrole...
Zofia Hebda ze Straży Miejskiej w Tarnowie mówi, że w tym roku było już kilka interwencji...
Za palenie w piecu byle czym można zapłacić 500 zł, a jeżeli sprawa trafi do sądu może to być nawet 5 tysięcy.
Karę można też zapłacić za spalanie śmieci na działkach.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
Kontynuacja stąd: http://www.agora.tarnow.pl/viewtopic.php?p=65136#65136
Jak dla mnie ta spalarnia może powstać w Krzyżu, ale miasto powinno wreszcie zrobić parę liczących się inwestycji w dzielnicy, drogi to chyba sprawa najbardziej oczywista. Jeśli miasto chce tu postawić kolejny zakład przemysłowy nie dając nic w zamian niech sobie zabierze tę spalarnię gdzie indziej.
Dlaczego jakakolwiek firma miałaby mieć obowiązek pytania o zdanie kogokolwiek jakie ma swoje plany inwestycyjne, co i gdzie ma zamiar budować? To byłoby nielogiczne. Spalarnia spełnia określone normy i nic nie stoi na przeszkodzie, by ją wybudować. Konsultacje mają za zadanie oswoić mieszkańców z tą inwestycją, przekonać, że niczym to nie grozi.Goscinny pisze:pb, no ja tez byłem i słyszałem coś innego Nie ma wymogu pytać w tym momencie, bo jeszcze nie ma żadnych planów. Wymóg jest dopiero w kolejnych etapach całej tej procedury.
Osobiście nie widzę różnicy czy obok wysypiska czy na przykład pod Marcinką. Co za różnica? Różnicę widzi MPEC, bo logistycznie jest to dla niego najlepsze rozwiązanie.Goscinny pisze:Akurat spalarnia obok wysypiska (które zostanie zamknięte za jakiś czas) to chyba logiczne.
Jak dla mnie ta spalarnia może powstać w Krzyżu, ale miasto powinno wreszcie zrobić parę liczących się inwestycji w dzielnicy, drogi to chyba sprawa najbardziej oczywista. Jeśli miasto chce tu postawić kolejny zakład przemysłowy nie dając nic w zamian niech sobie zabierze tę spalarnię gdzie indziej.
Powiedz to ekologom Na każdym etapie każdy może wnieść sprzeciw, protest itd. W Krakowie się tak prawie 10 lat wozili.pb pisze: Spalarnia spełnia określone normy i nic nie stoi na przeszkodzie, by ją wybudować.
No i tutaj jest problem, bo MPEC nie może zrobić inwestycji dla Krzyża, a UM ma to w... krzyżu. No i miasto ładnie się zabezpiecza mówiąc, że to nie jego inwestycja.pb pisze:ale miasto powinno wreszcie zrobić parę liczących się inwestycji w dzielnicy
Ja o tym wiem. Mieszkańcy Krzyża wiedzą, że formalnie MPEC nie może budować dróg w Krzyżu bo to nie jego działka. Wiedzą też, że właścicielem MPEC jest miasto. Jeśli więc właściciel MPEC nie zainteresuje się dzielnicą, to mieszkańcy pobawią się trochę "ekologią stosowaną" przez najbliższych parę lat.
MPEC (znaczy UMT) ma w tej chwili do wyboru - albo w miarę spokojnie realizować budowę spalarni w Krzyżu, albo walczyć latami z mieszkańcami Krzyża. Przeniesienie inwestycji do Zakładów Mechanicznych tak na prawdę nie wchodzi w grę.
Oczywiście spalarnia jest ważna i potrzebna. Ale z punktu widzenia mieszkańców Krzyża ta inwestycja wcale nie musi być realizowana na terenie Tarnowa.
MPEC (znaczy UMT) ma w tej chwili do wyboru - albo w miarę spokojnie realizować budowę spalarni w Krzyżu, albo walczyć latami z mieszkańcami Krzyża. Przeniesienie inwestycji do Zakładów Mechanicznych tak na prawdę nie wchodzi w grę.
Oczywiście spalarnia jest ważna i potrzebna. Ale z punktu widzenia mieszkańców Krzyża ta inwestycja wcale nie musi być realizowana na terenie Tarnowa.
Przy okazji.
Informacja NIK o wynikach kontroli zagospodarowania spalarni odpadów niebezpiecznych zakupionej w ramach Projektu PHARE PL 9608.02.01
fragmenty:
Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A. już w grudniu 2001 r. wykazywały zainteresowanie zagospodarowaniem spalarni i zwróciły się do Ministra Środowiska o wyrażenie zgody na jej przekazanie w celu zainstalowania, uruchomienia i eksploatacji. Realizację przedmiotowej inwestycji ZAT uznały za możliwą pod warunkiem uzyskania dodatkowego, zewnętrznego wsparcia finansowego w wysokości 2 mln zł. NFOŚiGW oraz MŚ już w 2002 r. były poinformowane o braku możliwości zaangażowania przez ZAT własnych środków w realizację Projektu. W dniu 17 grudnia 2001 r. ZAT wraz z IOR ówczesnym samodzielnym beneficjentem Projektu PHARE PL 9608.02.01, spisały list intencyjny, w którym strony zadeklarowały wolę współdziałania w zakresie realizacji tego Projektu. W tym celu, w dniu 19 czerwca 2002 r., Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o.o. w Tarnowie ; spółka córka ZAT, uzyskała decyzję Prezydenta Miasta Tarnowa o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: Instalacja termicznego unieszkodliwiania odpadów. W dniu 2 lutego 2003 r. IOR i ZAT zawarły porozumienie w sprawie realizacji Projektu PHARE, w którym oświadczyły wolę stania się jego współbeneficjentami z udziałami: ZAT 90 %, IOR 10% oraz wyraziły wolę lokalizacji spalarni na terenie ZAT, zgodnie z uzyskaną decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z dnia 19 czerwca 2002 r. Po 4 latach nieskutecznych samodzielnych działań IOR w sprawie zagospodarowania spalarni, w dniu 6 lutego 2004 r. podpisane zostało trójstronne porozumienie, dotyczące realizacji Projektu PHARE PL 9608.02.01, przez NFOŚiGW z Zakładami Azotowymi w Tarnowie- Mościcach S.A. oraz IOR, jako współbeneficjentami ww. projektu. Przedmiotem tego porozumienia było dostarczenie, montaż i eksploatacja półmobilnej spalarni odpadów niebezpiecznych na terenach przemysłowych Zakładów Azotowych w Trnowie-Mościcach S.A., zgodnie z uzyskaną decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z dnia 19 czerwca 2002 r. Strony zobowiązały się m.in. do zawiązania spółki, której przedmiotem działalności miała być eksploatacja spalarni. W ww. porozumieniu ZAT zobowiązały się także do ponoszenia kosztów związanych z wypełnieniem zadań dotyczących realizacji Projektu PHARE PL 9608.02.01. Dodatkowo, w dniu 15 stycznia 2004 r., ZAT i IOR zawarły porozumienie regulujące ich szczegółowe prawa i obowiązki w zakresie montażu, zainstalowania oraz sposobu i zakresu użytkowania spalarni.
Ww. trójstronne porozumienie zawarte w dniu 6 lutego 2004 r. nie zostało zrealizowane, pomimo że ZAT od dnia 12 stycznia 2004 r. posiadały pozwolenie na budowę dla instalacji termicznego unieszkodliwiania odpadów. Jak wynika z ustaleń kontroli, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A. nie były odpowiednio przygotowane finansowo do realizacji postanowień ujętych w trójstronnym porozumieniu. Ubiegając się o status beneficjenta Projektu, ZAT nie oszacowały rzeczywistych kosztów zainstalowania spalarni. Faktyczne koszty oszacowane zostały dopiero w styczniu 2004 r., przez Biuro Projektów Zakładów Azotowych BIPROZAT Tarnów Sp. z o.o. ZAT od samego początku zaangażowania w Projekt zakładały jego realizację bez udziału środków własnych. Już w piśmie z dnia 26 maja 2004 r., tj. po ponad 3 miesiącach od uzyskania statusu beneficjenta przedmiotowego Projektu, ZAT wystąpiły do NFOŚiGW z wnioskiem o udzielenie dotacji na realizację prac adaptacyjnych i modernizacyjnych, związanych z uruchomieniem półmobilnej spalarni odpadów niebezpiecznych, na kwotę 6.995 tys. zł, obejmującą całkowity koszt przedsięwzięcia. NFOŚiGW pismem z dnia 17 czerwca 2004 r. wstępnie zaproponował możliwość udzielenia na ten cel pożyczki do kwoty 4,0 mln zł oraz dotacji do wysokości 100,0 tys. EUR. ZAT nie przyjęły powyższej propozycji NFOŚiGW, uzasadniając to, w piśmie z dnia 28 czerwca 2004 r. skierowanym do Prezesa Zarządu Narodowego Funduszu, brakiem środków własnych na sfinansowanie zadania. Wobec niepozyskania bezzwrotnych środków na uruchomienie spalarni ZAT i IOR, w marcu 2005 r., poinformowały NFOŚiGW o braku możliwości dalszej realizacji przedmiotowego Projektu oraz finansowania składowania i ponoszenia wszelkich innych kosztów.ZAT, pismem z dnia 19 kwietniu 2005 r., zawiadomiły IOR o wycofaniu się z Projektu i wygaśnięciu porozumienia z dnia 6 lutego 2004 r., uznając również, że odrębne porozumienie, zawarte pomiędzy ZAT i IOR w dniu 15 stycznia 2001 r., także wygasło wraz ze wszystkimi jego postanowieniami.
Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A. nie wywiązały się z uregulowania, na rzecz IOR, zobowiązań na kwotę 57.828 zł, wynikających z przypadających na ZAT udziałów w kosztach magazynowania spalarni w okresie od 1 kwietnia do 8 września 2005 r., skutkiem czego IOR wystąpił przeciwko ZAT na drogę sądową. W wyniku postępowania sądowego,wyrokiem Sądu Rejonowego w Tarnowie z dnia 26 czerwca 2007 r., została zasądzona od ZAT na rzecz IOR należność główna w wysokości 57.828 zł, która wraz z zasądzonymi ustawowymi odsetkami i kosztami procesu w łącznej wysokości 68.399,18 zł uiszczona została przez ZAT przelewem w dniu 6 września 2007 r..
Informacja NIK o wynikach kontroli zagospodarowania spalarni odpadów niebezpiecznych zakupionej w ramach Projektu PHARE PL 9608.02.01
fragmenty:
Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A. już w grudniu 2001 r. wykazywały zainteresowanie zagospodarowaniem spalarni i zwróciły się do Ministra Środowiska o wyrażenie zgody na jej przekazanie w celu zainstalowania, uruchomienia i eksploatacji. Realizację przedmiotowej inwestycji ZAT uznały za możliwą pod warunkiem uzyskania dodatkowego, zewnętrznego wsparcia finansowego w wysokości 2 mln zł. NFOŚiGW oraz MŚ już w 2002 r. były poinformowane o braku możliwości zaangażowania przez ZAT własnych środków w realizację Projektu. W dniu 17 grudnia 2001 r. ZAT wraz z IOR ówczesnym samodzielnym beneficjentem Projektu PHARE PL 9608.02.01, spisały list intencyjny, w którym strony zadeklarowały wolę współdziałania w zakresie realizacji tego Projektu. W tym celu, w dniu 19 czerwca 2002 r., Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o.o. w Tarnowie ; spółka córka ZAT, uzyskała decyzję Prezydenta Miasta Tarnowa o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: Instalacja termicznego unieszkodliwiania odpadów. W dniu 2 lutego 2003 r. IOR i ZAT zawarły porozumienie w sprawie realizacji Projektu PHARE, w którym oświadczyły wolę stania się jego współbeneficjentami z udziałami: ZAT 90 %, IOR 10% oraz wyraziły wolę lokalizacji spalarni na terenie ZAT, zgodnie z uzyskaną decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z dnia 19 czerwca 2002 r. Po 4 latach nieskutecznych samodzielnych działań IOR w sprawie zagospodarowania spalarni, w dniu 6 lutego 2004 r. podpisane zostało trójstronne porozumienie, dotyczące realizacji Projektu PHARE PL 9608.02.01, przez NFOŚiGW z Zakładami Azotowymi w Tarnowie- Mościcach S.A. oraz IOR, jako współbeneficjentami ww. projektu. Przedmiotem tego porozumienia było dostarczenie, montaż i eksploatacja półmobilnej spalarni odpadów niebezpiecznych na terenach przemysłowych Zakładów Azotowych w Trnowie-Mościcach S.A., zgodnie z uzyskaną decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z dnia 19 czerwca 2002 r. Strony zobowiązały się m.in. do zawiązania spółki, której przedmiotem działalności miała być eksploatacja spalarni. W ww. porozumieniu ZAT zobowiązały się także do ponoszenia kosztów związanych z wypełnieniem zadań dotyczących realizacji Projektu PHARE PL 9608.02.01. Dodatkowo, w dniu 15 stycznia 2004 r., ZAT i IOR zawarły porozumienie regulujące ich szczegółowe prawa i obowiązki w zakresie montażu, zainstalowania oraz sposobu i zakresu użytkowania spalarni.
Ww. trójstronne porozumienie zawarte w dniu 6 lutego 2004 r. nie zostało zrealizowane, pomimo że ZAT od dnia 12 stycznia 2004 r. posiadały pozwolenie na budowę dla instalacji termicznego unieszkodliwiania odpadów. Jak wynika z ustaleń kontroli, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A. nie były odpowiednio przygotowane finansowo do realizacji postanowień ujętych w trójstronnym porozumieniu. Ubiegając się o status beneficjenta Projektu, ZAT nie oszacowały rzeczywistych kosztów zainstalowania spalarni. Faktyczne koszty oszacowane zostały dopiero w styczniu 2004 r., przez Biuro Projektów Zakładów Azotowych BIPROZAT Tarnów Sp. z o.o. ZAT od samego początku zaangażowania w Projekt zakładały jego realizację bez udziału środków własnych. Już w piśmie z dnia 26 maja 2004 r., tj. po ponad 3 miesiącach od uzyskania statusu beneficjenta przedmiotowego Projektu, ZAT wystąpiły do NFOŚiGW z wnioskiem o udzielenie dotacji na realizację prac adaptacyjnych i modernizacyjnych, związanych z uruchomieniem półmobilnej spalarni odpadów niebezpiecznych, na kwotę 6.995 tys. zł, obejmującą całkowity koszt przedsięwzięcia. NFOŚiGW pismem z dnia 17 czerwca 2004 r. wstępnie zaproponował możliwość udzielenia na ten cel pożyczki do kwoty 4,0 mln zł oraz dotacji do wysokości 100,0 tys. EUR. ZAT nie przyjęły powyższej propozycji NFOŚiGW, uzasadniając to, w piśmie z dnia 28 czerwca 2004 r. skierowanym do Prezesa Zarządu Narodowego Funduszu, brakiem środków własnych na sfinansowanie zadania. Wobec niepozyskania bezzwrotnych środków na uruchomienie spalarni ZAT i IOR, w marcu 2005 r., poinformowały NFOŚiGW o braku możliwości dalszej realizacji przedmiotowego Projektu oraz finansowania składowania i ponoszenia wszelkich innych kosztów.ZAT, pismem z dnia 19 kwietniu 2005 r., zawiadomiły IOR o wycofaniu się z Projektu i wygaśnięciu porozumienia z dnia 6 lutego 2004 r., uznając również, że odrębne porozumienie, zawarte pomiędzy ZAT i IOR w dniu 15 stycznia 2001 r., także wygasło wraz ze wszystkimi jego postanowieniami.
Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A. nie wywiązały się z uregulowania, na rzecz IOR, zobowiązań na kwotę 57.828 zł, wynikających z przypadających na ZAT udziałów w kosztach magazynowania spalarni w okresie od 1 kwietnia do 8 września 2005 r., skutkiem czego IOR wystąpił przeciwko ZAT na drogę sądową. W wyniku postępowania sądowego,wyrokiem Sądu Rejonowego w Tarnowie z dnia 26 czerwca 2007 r., została zasądzona od ZAT na rzecz IOR należność główna w wysokości 57.828 zł, która wraz z zasądzonymi ustawowymi odsetkami i kosztami procesu w łącznej wysokości 68.399,18 zł uiszczona została przez ZAT przelewem w dniu 6 września 2007 r..
Co prawda jeszcze nie o tarnowskiej ale o mieleckiej.
Czy scenariusz powtórzy się w Tarnowie?
Czy scenariusz powtórzy się w Tarnowie?
http://www.rdn.pl/index.php/region/1207 ... -spalarniiMielec: Nie będzie drugiej spalarnii?
środa, 11 kwietnia 2012, 09:41
Nie ma planów budowy drugiej spalarni śmieci w Mielcu. Na razie taki zamiar ma tylko Elektrociepłownia. O możliwości budowy kolejnej miał mówić prezes Agencji Rozwoju Przemysłu Wojciech Dąbrowski na łamach Pulsu Biznesu. Prezydent Mielca Janusz Chodorowski zapewnia, że informacja jest nieprawdziwa...
Pomysły utworzenia w Mielcu spalarni śmieci spotkały się z protestami mieszkańców zarówno w urzędzie miasta jak i na portalach społecznościowych.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
-
- Rhetor
- Posty: 2028
- Rejestracja: 23-10-2009, 16:15
- Lokalizacja: TARNÓW
No to takie coś:
SO-OŚ.6220.50.2011.KG Tarnów, dn. 9 sierpnia 2012 r.
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 36, art. 33 ust. 1 ustawy z 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych dla rejonu Tarnowa na działkach nr 187, obręb 73 oraz nr 250/1 i 250/2 obręb 74 przy ul. Cmentarnej w Tarnowie” postanowiono przeprowadzić rozprawę administracyjną otwartą dla społeczeństwa.
Rozprawa administracyjną w przedmiotowej sprawie odbędzie się w dniu 30 sierpnia 2012 r. o godzinie 12.00 w Sali Narad przy ul. Goldhammera 3 w Tarnowie.
Ponadto informuję, że opinią sanitarną znak: NNZ.9022.4.126.2012 z dnia 27 kwietnia 2012r. Małopolski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny zaopiniował pozytywnie w zakresie sanitarno - higienicznych w/w przedsięwzięcie.
Postanowieniem znak: ST-I.4242.11.2012.JT z dnia 7.08.2012r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Krakowie uzgodnił pozytywnie w zakresie ochrony środowiska warunki realizacji przedsięwzięcia.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w Biurze Pozwoleń Środowiskowych Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4 pok. 325, III piętro, w godzinach pracy Urzędu.
Informacje powyższe w przedmiotowej sprawie zamieszczone zostały na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Tarnowa ul. Nowa 4, na stronie internetowej http://portal.tarnow.bip.gov.info.pl/bip/ Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miasta Tarnowa oraz w miejscu inwestycji.
SO-OŚ.6220.50.2011.KG Tarnów, dn. 9 sierpnia 2012 r.
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 36, art. 33 ust. 1 ustawy z 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych dla rejonu Tarnowa na działkach nr 187, obręb 73 oraz nr 250/1 i 250/2 obręb 74 przy ul. Cmentarnej w Tarnowie” postanowiono przeprowadzić rozprawę administracyjną otwartą dla społeczeństwa.
Rozprawa administracyjną w przedmiotowej sprawie odbędzie się w dniu 30 sierpnia 2012 r. o godzinie 12.00 w Sali Narad przy ul. Goldhammera 3 w Tarnowie.
Ponadto informuję, że opinią sanitarną znak: NNZ.9022.4.126.2012 z dnia 27 kwietnia 2012r. Małopolski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny zaopiniował pozytywnie w zakresie sanitarno - higienicznych w/w przedsięwzięcie.
Postanowieniem znak: ST-I.4242.11.2012.JT z dnia 7.08.2012r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Krakowie uzgodnił pozytywnie w zakresie ochrony środowiska warunki realizacji przedsięwzięcia.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w Biurze Pozwoleń Środowiskowych Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4 pok. 325, III piętro, w godzinach pracy Urzędu.
Informacje powyższe w przedmiotowej sprawie zamieszczone zostały na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Tarnowa ul. Nowa 4, na stronie internetowej http://portal.tarnow.bip.gov.info.pl/bip/ Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miasta Tarnowa oraz w miejscu inwestycji.